Direktlänk till inlägg 4 juli 2009

Hu vilket kallväder!

Av Johanna - 4 juli 2009 12:17

Lördagmorgon och inte ens då får man sova ut, pojken vaknade vid sextiden och låh och viskade för sig själv, det varvade han med att ligga och dunsa i väggen, så höll han på fram till nio ungefär då det fick vara nog och jag körde ut han ur sovrummet. Då började han leka högljutt i köket istället, undra hur uppskattat det var av bakiskarlarna?

Och sådär har det hållt på, ingen vila ingen ro.

 Nu är det snart eftermiddag och vi ska bara häva i oss frukost, lr jag då. Sen ska vi nog dra ner på stan och kolla in alla knallarna. Får se om det finns något intressant att köpa, pojken har då blivit lovad godis iaf. Han får ju det så sällan så han kan väl få det när det är marknad/festival tycker jag ändå.


Det är ruskigt hur det kan vända, hela veckan har det varit bikiniväder men idag är det 13 grader ute och duggar lite då och då. Inte alls nått vidare sommarväder. Och jag kan då säga att inte blir man då på partyhumör direkt. När det är så här sitter man hellre inne och bara ser film och kryper långt in under täcket. *hurv*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards