Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Johanna - 9 augusti 2008 19:57

Japp så vart det som sagt, han ju inte prova bärstolen ordentligt innan, men det funkade ändå, tungt var det dock, det gick men nog var jag allt lite mör efteråt...För Underbaraste gick det bättre gnällde inte alls så mycket:-)

Var ganska trevligt där, handlade dock inget särskilt,typ bara olika viltkorvar, men vi kollade på massa husgrejor, å vad mycket man vill ha!

Fick en sodastreamer av min Mor dock, TACK så mycket!


När vi kom hem gick vi en långpromenad med vovven, så härlig kväll!


Var på Hundkapplöpningen igår kväll, det var trevligt bortsett från tvåårstrotset...Många fina vovvar, min  var dock den mest ouppfostrade skulle jag gissa:-)


Imorgon blir det att fara hem igen, jobbet åter på måndag :-( tack och lov är det bara en och en halv vecka kvar, och sen börjar skolan, och då får jag vara med min Älskade varje dag!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards