Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av Johanna - 24 augusti 2008 20:41

Ja idag är det Söndag så det är Lenk-hämtar-dag, så vi passade på att stanna i Piteå och bada, det var superskoj,fick tyvärr inte älsklingen att åka tratten, men det var kul ändå:-)

Efteråt tog vi oss en snål kebabtallrik var, huvva, är inte så förtjust i grillat, men annars hade det bara blitt pizza ändå så det var vilket som. Efter det sjutsade jag in söt till busstationen för han ides inte åka bil dom timmarna det tar fram och tillbaka för att hämta sonen, sen körde jag mot byn.

Framme hämtade jag upp en trött-ny-sovi-son och for till mamsen, hon hade shoppat lite stuf åt han på Ikea, och jag fick mig en ram till tavlan jag håller på att brodera så jag slapp köpa en, vidare blev vi bjuden på renskav och makaroner, precis som det ska ätas!

Men Lenkan hade bråttom och ville till söt så det blev bara hem till lägenheten en snabbis för att packa, mata ingemar och vattna blommor, och sen iväg igen...

Nu är jag här där jag ska vara och trött är jag.

Söt livar upp en övertrött Lenka som vanligt just innan läggdags, så vi får se hur det går med det... sen måste vi ta oss en långprommis med vovven som bara fått sitta i bilen hela dagen stackarn:-(


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards