Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Johanna - 20 augusti 2008 12:09

Igår har jag jobbat min sista dag för sommaren, ofattbart skönt,  och lite konstigt att tänka att jag kanske aldrig kommer tillbaka dit igen då jag ska till att flytta...Vill aldrig behöva jobba inom vården igen, men det kommer jag troligtvis få göra dom närmaste åren ändå, men inte på det stället som kännts som mitt andra hem under många år...


Känner mig ganska duktig idag, ringt till Komvux i Skellefteå och sökt till nya kurser då  jag inte kom in på dom jag sökt, för många sökande, sen har jag varit och ordnat mig ett MVG i Svenskan, fan vad bra jag är,for sen på EM för att köpa en lykta som jag och Älskade sett ut, men såklart fanns den inte kvar, ska kolla i Skellefteå om den kan tänkas finnas där...Och nu har jag just ordnat adressändring och spenderar lite tid med min son, ska ju inte ha han förns på Söndag, men längtan blev så stark igår...


Sen ska jag ta och packa mina grejjor och ta vovven och bilen ner till min sköna, han längtar efter mig:-)

Imorgon börjar skolan, lite nervöst, har ju inga böcker och jag vet inte vars lektionerna håller hus, ujuj, lite ångest jag har...


Vi la ju ett bud i förra veckan på huset vi tittat på, men det tog hon inte, så vi höjde lite och det tog hon inte heller. Vi ska vänta några dagar och se vad vi gör, det är ju verkligen inte värt det hon vill ha för det,men det är ju upp till henne, sälja till oss eller vänta och se om det dyker upp någon annan intresserad. Annars är vi jätteintresserade av huset, och för oss finns det för tilfället inget annat att titta på, så det känns lite kris...Bo i hans tvåa med två barn känns inte så superlockande, definitivt inte när det är tre trappor upp och megatrafikerat utanför...Vill ha hus,  vill ha något eget med min Älskade!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards