Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Johanna - 25 augusti 2008 19:56

Ja då har jag och Lenkiboy varit ute på Solbacken, men inte fanns den presenten jag hade tänkt köpa, ARRRGH!!

Sååå störigt, ja då fick jag köra till andra sidan stan för att kolla på en annan affär om det eventuellt skulle finnas, men det gjorde det inte heller, så då fick jag lov att köpa något annat istället.

Jag hade kunnat gå ner på stan imorn och kolla om det finns där, men det hade lika gärna kunnat vara så att det inte fanns där heller så det blev som det blev. Hoppas Söt blir lika glad för det.


Jag har slagit in presenterna och suttit och broderat lite på en annan tavla i väntan på att älskade ska komma hem, men det har han ännu inte gjort, klockan är nu åtta, tråkigt.

Men jag sa det åt han tidigare, att det är bättre han jobbar över idag ordentligt så han slipper vara länge imorn.


Hade tänkt hinna baka, men har inte fått mitt bostadsbidrag, alltså har jag inte pengar till ingredienserna så det får vänta till imorn, antingen har jag hunnit få pengarna då, lr så kanske jag helt enkelt får ta mig råd.


Ja som sagt så väntar jag på Älskade, hoppas han kommer snart...

Av Johanna - 25 augusti 2008 14:30

Idag har jag och Lenkan varit till en lekpark här i närheten, det tyckte han var roligt, synd att jag inte hade kameran med mig!

Sen for vi hem för att han sku få sova, och jag städa lite, det skulle ju komma hit en gubbe för att värdera lägenheten, så han har nyss varit här, jag och Älskade har ätit varma mackor till lunch och nu har han återgått till jobbet, blir nog många timmar över ikväll tyvärr:-(


Jag har hunnit färdigt tavlan jag ska ge till Älskade på hans födelsedag imorn (hoppas han nu inte ser detta), å här nedan kommer en bild på konstverket, hoppas han blir glad!


När Lenkan nu vaknar och fått sig nå att äta så ska vi nog ta oss en tur ut på Solbacken för att inhandla nån present åt söt och lite bakattiraljer! Även om det inte kommer nån på kalaset då det är mitt i veckan så ska vi tamefan ändå ha fika!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards