Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Johanna - 21 augusti 2008 17:05

Ja då har jag haft min första skoldag, och ojo,oj,oj...OJ,OJ!!! Vad nervös jag har varit, men det gick bra trots allt...Fick ju givetvis irra en stund innan jag hittade klassrummet men var ju ute i god tid, så det var ju tur. Hade ju ingen bok givetvis, men det gick bra ändå, men attans vad dyr den är! Över trehundra kronor! Måste kolla om jag kan hitta en begagnad nånstans...nåväl, gick bra på skolan, har fått ett grupparbete som ska redovisas muntligt på två veckor, men som det ser ut nu att ska det bli med bra betyg så är det jag som får fixa det,jaja, det ordnar sig nog. Bra med grupparbete iaf så att man får komma in i en grupp så att säga. Bilda nya bekantskaper lr hur man nu vill kalla det.

Kilade sen iväg till syon och gav min betygsrapport så jag tar mig in på SV B, och sen vidare in på stan, skulle leta efter en ram till en broderad tavla jag håller på att göra, men hittade ingen utan kom hem med en finfin plånbok i skinn!


Nu väntar jag bara på att älskade ska kliva in genom dörrern så att vi kan fara på en visning på ett radhus:-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards