Direktlänk till inlägg 22 augusti 2008

afton

Av Johanna - 22 augusti 2008 20:43

Ja då är det Fredag kväll, söt jobbade över ikväll som vanligt och maten som jag hade tänkt laga blev inte av, men då visade det sig att det är någon slags matfestival i stan så vi tog oss dit och kikade, men for bara därifrån med munkar i vår hand och hungriga magar. Det är ju trots allt inte så varmt att sitta utomhus och sen fanns det överhuvudtaget inga sittplatser, så vi for på kina och åt istället :-) 

Det snyggaste var nog att Älskade beställde in en öl så klart och jag en cola av förklariga själ, men att döma av min klädsel så trodde nog dom andra att det var för att jag var minderårig, jag hade jympadojjor och Iron Maiden t-shirt, pinsamt...men det bjuder jag på!

Unnade oss några munkar under kvällen och vovve fick sig också en...köpte tolv munkar, sex st åt vi upp på en gång och resterande blir till frukost imornbitti, Hej vad nyttiga vi är!

Söt tjatar på mig att jag ska äta nyttigt för att jag inte ska gå upp för mycket i vikt för det blir så jobbigt att går ner det sen, och jag veeet, men det är ju inte så lätt när han äter en massa gojs. Han kan ju inte gå upp ett gram knappt hur mycket han än vill och försöker, och äter verkligen superjättemegaonyttigt varje dag, och då menar jag det,varje dag! Det ska vara nån sorts fika varje kväll, glass, bulla, fikabröd, tja vad som helst...

Jag är ju givetvis inte sen att haka på heller, men riktigt samma ämnesomsättning har ju inte jag, iaf inte nu, det är som att jag går upp i vikt fast jag inte anser mig äta så dåligt.

Jag menar läsk är ju jättenyttigt ju, godis innehåller ju jättemycket vitaminer och mineraler, för att inta tala om bulla som innehåller massor med fibrer!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards