Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Johanna - 26 juni 2009 14:50

Och shoppat ofc, men jag hinner inte lägga upp nå bilder lr skriva ens vad det var man kom hem med för vi ska vidare. Vi ska nämmeligen till Luleå och shoppa ännu mer! Sen är jag bjuden till Bodträsk på middag ikväll, ska vara där vid sex-tiden hur fasiken jag ska hinna det!
Får se om jag hinner med nå mer bloggande idag annars så blir det imorn, ha det bra i värmen nu!

Av Johanna - 26 juni 2009 08:57

Nu har jag bara fått en tredjedel av mammapenningen från Försäkringskassan än vad jag ska ha, vad fan är det nudå?

Jag blir så satans less, varför ska det krångla hela jävla tiden för?

Inte får man nånsin vara glad, här har man just fått skatteåterbäringen och blivit så nöjd åså skiter sig detta. Nu kommer man ju ändå inte kunna ha dom till nå kul utan det kommer bara gå åt till räkningar och sånt skit.

Jävla skit.

Jävla SATANS skit.

Av Johanna - 26 juni 2009 06:21

Och som det brukar blir det nästan masshysteri, det skrivs på forum och bloggar, det tänds ljus och lämnas blommor.

Ja, visst han var en grejt musiker som även kunde sina moves på dansgolvet, även om nu inte just jag gillar den musikstilen. Men vad mer? Han är känd?

Nästan mest känd för pedofilryktena. Och nu gråts det. Skickas styrkekramar hit och dit.

Men seriöst? Varför blir man så upprörd över att en människa man aldrig kännt eller ens träffat dör?

Jag kan bara inte förstå det.

Visst är det sorgligt men för mig inget mer.

Av Johanna - 26 juni 2009 04:48

Blev väckt av ett mess från syrran för typ en timme sen där hon meddelade att de passerade Umeå då. Och sen dess har jag inte kunnat somna om, är lite för ljust ute känns det som. Så ja jag blir väl vaken då.


Sitter och velar lite runt-i-kring klänningen, ska jag köpa en annan trots allt?

Jag vet inte, dels är den inte riktigt klar, men sen...ja eller jag vet inte. Den är ju fin, men det finns så många andra fina också. Haha, vad dumt egentligen, denna nojja och det är inte ens mitt bröllop.



Ovido - Quiz & Flashcards