Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Johanna - 6 juni 2009 18:18

Nu hgar vi varit i Lycksele och jäklarns vad skoj det var, var ju så mycket att se och jag fotade precis hur mycket som helst! Vi var där tills dom stängde och ändå tyckte jag inte vi såg färdigt allt, superspännande:-)


På hemvägen meddelade herrn i huset att det var fotboll ikväll som han ville se, surrade nått om "årets viktigaste match", tsss...

Jaja, när han lika ska vara hemma och se det tänkte jag att då går jag väl ut då, Jepp! Sökte fram Ingelas mobnr och  bjöd in mig själv, så nu är det bara komma på vad man ska ha på sig och börja göra sig redo. Skorna är ju såklart självklara- ondjäkla nyskorna, men vad ska man ha till? Jaja, det löser sig nog. Bäst att börja!


Av Johanna - 6 juni 2009 08:45

Det var oväntat, men då är det ju även en massa moln förståss så det lär nog inte bli långvarigt.

Jag ska passa på och slänga mig i duschen nu medans de andra äter frukost och sedan ska vi dra till Lycksele:-)

Ovido - Quiz & Flashcards