Direktlänk till inlägg 6 juni 2009

Hemma...

Av Johanna - 6 juni 2009 18:18

Nu hgar vi varit i Lycksele och jäklarns vad skoj det var, var ju så mycket att se och jag fotade precis hur mycket som helst! Vi var där tills dom stängde och ändå tyckte jag inte vi såg färdigt allt, superspännande:-)


På hemvägen meddelade herrn i huset att det var fotboll ikväll som han ville se, surrade nått om "årets viktigaste match", tsss...

Jaja, när han lika ska vara hemma och se det tänkte jag att då går jag väl ut då, Jepp! Sökte fram Ingelas mobnr och  bjöd in mig själv, så nu är det bara komma på vad man ska ha på sig och börja göra sig redo. Skorna är ju såklart självklara- ondjäkla nyskorna, men vad ska man ha till? Jaja, det löser sig nog. Bäst att börja!


 
 
sara

sara

6 juni 2009 18:34

Hur går det för dig med drinkarna. För mig gick det skit så jag började på ny kula. Hur ser dina kurvor ut nu vikt och mått.

http://skaner.bloggagratis.se

 
sara

sara

6 juni 2009 22:20

hur går det med beach 2009 för dig, kör du drinkarna ännu

http://skaner.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards