Direktlänk till inlägg 18 juni 2009

Dan före dan

Av Johanna - 18 juni 2009 18:28

Nu har man just kommit hem. Möte upp Anna på stan tidigare idag, shoppade solglasögon och sen gick vi på Kyrkholmen. Det var trevligt, surrade och fikade och mös i solen. Måste man ju göra om.

När de började stänga slutade Älsklingen och kom och mötte upp mig och vi for på stan. Han behövde ju en kostym till bröllopet nästa helg och fann en. Skitläcker var den.

Sen snurrade vi runt på stan ytterligare, shoppade ännu mer såklart.

Jag fann mig ett par shorts i siden med hög midja, sådär femtiotals stuk. En väska(must have!) och lite annat gojs. Var förbi en sväng på systemet fastän jag inte behövde, men det är ju svårt att låta bli. Öl vill man ju ha på midsommar, det går ju bara inte annars.

Nu är vi iallafall hemma, har beslutat oss att fira midsommar i Kalix iallafall, sorry Tomas!

Så vi ska bara packa och sen drar vi.


Ha en trevlig midsommar alla!


 
 
Anna E

Anna E

18 juni 2009 19:51

JÄVLA SVIKARE!!!
Hur ska jag nu överleva midsommar??? ;)

Hoppas ni får kul i Kalix!
Kram!

http://prinsessanprinsen.blogspot.com

 
Carola

Carola

18 juni 2009 23:05

Kan du fota väskan och lägga på din blogg?
Jag är en väskgalen själ hihi

http://englainnan.blogspot.com

 
Ingen bild

Carro

18 juni 2009 23:47

Nej fan va söt i kransen! Ja men de e väl klart, svängde förbi på systemet och grabba tag i några extra flaskor vin bara för att ja inte hitta nått annat än smink och underkläder, såg jävligt fräscha skor på din sko däremot för typ 4-500 spänn, tokigt snygg klack med sidenbandssnörning, hade fan köpt dom om ja hade vetat, men hur ofta händer det att man inte hittar en enda jävla kjol? Varför ska alla bara ha korta shorts eller caprijeans nu helt plötsligt, jävla skit! Regna ska de göra hela midsommar också...*mutter mutter* e de inte typiskt så säg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards