Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Ujuj!

Av Johanna - 24 juni 2009 09:20

Start:

17 Februari

Vikt: 63.5 kg

Byst: 95 cm

Under byst: 79 cm

Midja: 78 cm

Navel: 95 cm

Stuss: 96 cm

Höger Lår: 55 cm

Höger Överarm: 32 cm



Idag:

24 Juni

Vikt: 60.9 kg (-2.6kg)

Byst: 93 cm (-2 cm)

Underbyst: 78 cm (-1 cm)

Midja: 74 cm (-4 cm)

Navel: 93 cm (-2 cm)

Stuss: 93 cm (-3 cm)

Höger lår: 54 cm (-1 cm)

Höger överarm: 30 cm (-2 cm)


Det har hänt grejor trots allt!

Först tänkte jag att det var måttbandet det var fel på, jag hittade inte mitt så jag fick rota i nå lådor efter något som Gustav hade. Men ja, jag tror det stämmer för inte kan det väl diffa på en centimeter på olika måttband??

Hur det än är känner jag mig lite nöjd iaf och nu kanske klänningen sitter bra på Lördag. Och när det nu gått såhär bra så känner jag mig ännu mer peppad att kämpa mot mål. Men nog går det ju lite trögt känner jag, visst kan man alltid röra sig mer, men nyttigare än såhär kan man tamefan inte äta. Jag äter så lite kolhydrater jag kan(lite måste man ju få i sig), nästan inget socker och då menar jag verkligen det! Jag undviker nästan alla produkter jag kan som innehåller det.

Jag försöker hålla nere fettmängden, men här är det svårt. Ska man undvika socker och fett samtidigt så är det rätt svårt att äta något som smakar gott, så jag har valt att gå på mer fett istället, fortfarande lite men jag tar inte alltid smalaste alternativen.

Och ovanpå detta försöker jag äta mycket grönt. Nyttigare än såhär får man leta efter.


Nu är du glatt välkommen hem till mig Anna Skipper och förändra min kost till det bättre!

 
 
Ingen bild

Ingela

24 juni 2009 21:17

Men gu vad duktig du är! =) Grattis, grattis! Önskar jag fick mig lite disciplin snart.. En annan har typ gått upp 3kg sen hon träffa nån.. :-S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards