Direktlänk till inlägg 24 juni 2009

Varit på schtäään!

Av Johanna - 24 juni 2009 17:31

Henkade på Anna tidigare när hon sku på stan på eftermiddagen, så där har vi snurrat och surrat lite granna. Shoppade ett par shorts åt Lenkan och ett par nappar åt Lillan och inget mer, duktigt! *klappar mig själv på axeln*

Men när vi sitter där och dricker kaffe(inte fikar!) så ringer telefonen, ja då är det sambon som säger att det är några som vill komma och se lägenheten på bara nån timma. Kändes inte sådär kul att jag ska behöva kuta hem och städa just när man kommit sig ner på stan. Det tar ju liksom ett tag att få det fint ändå, och hinna få det tillräckligt bra på två timmar kändes inte som att det skulle gå så bra.

Men Han for hem och städade lite så det hant ändå, så vi har haft en till visning idag för en stund sen och de som tittade verkade mycket intresserade ändå. Så nu håller vi tummarna ordentligt.


Ikväll skulle han visst på fotboll, så det blir att vara ensammen...igen.

Men jaujua det är bättre att han är och gör nått sånt med nå människor än att han bara sitter och häckar ensammen på jobbet som en annan ensamvarg. Inte jättekul att vara själv, men jah klänningen är det ju kvar att fixas på så jag har ju något att göra ändå...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards