Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

Irriterad del 2

Av Johanna - 25 juni 2009 17:22

Vad less man blir... skulle ju då på BVC som sagt.l

Men eftersom att det är så varmt ute så att man nästa rinner bort, går det ju knappt att ha kläder på sig. Så när jag skulle fara tänkte jag tar på mig min bikini så att det iaf blir svalt när man går dit men tror ni jag hittar den? Eh...nej!

Som jag letade, men hittade icket.

Nå så då blev det ju lite extra stressigt, jag fick snabba mig till Erikslid så pass att jag fick skavsår.

När jag kommer fram är dörren låst och det står att man ska gå in på baksidan. Så jag går dit då, men där är det också låst och det står att man ska ringa på klockan om man ska till distriktssköterskan, men dit skulle ju inte jag. Jag skulle ju träffa en läkare för lillans sexmånaderskontroll.

Och på dörren hänger en lapp att vårdcentralen är flyttat till Hielmdahls vårdcentral lr-vad-det-nu-hette.

Smart! Då kan de ju skriva det på kallelsen i såna fall!

För det första har jag absolut ingen aning om hur man hittar dit och för det andra hade jag inte hunnit dit OM jag vetat.

Så då fick jag svära en del, vända på klacken, lyfta luren och ringa syrran och häva ur mig det.


Vad man blir less på sånt där, nu får man ju såklart betala för besöket när man inte dök upp, oj vad jag har lust med det. JÄTTE!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards