Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Johanna - 10 maj 2009 21:00

Nu har vi studsat in genom dörren(lr kanske inte riktigt då), och pojken har fått sig en flaska "pappalälling" och ligger i sängen och sover (förhoppningsvis).


Igår vart det party minsann, jojjomensan.

Vi var och lämnade barnen hos min mor som skulle vara barnvakt, Supertack för det förresten! Och for sen vidare till Jan&Maria, men vi var lite sena så nästan allt folk var redan där och det grillades för fullt. Men vi fick vårat grillat oxå och åt och drack gott sen. Marinaden jag gjorde blev väldans lyckad, måste komma på vad jag hade i och skriva upp det, för det var såå gott.

Vi surrade och åt, och sen var det dags att korka uppp flarrorna för champagneprovningen, och ja, den gick ju sisådär. Allteftersom glasen tömdes blev våra smakomdömen något förändrade så vettifan om de kunde bestämma sig för vad de då ska servera på bröllopet:-)

Nåja, skoj hade vi iaf:-)

 Utgång blev det förståss efter det och lots of dancin, så mina fötter var rätt ömma efteråt!

En tur till Frasses efter och sen hem och nanna.


Idag var det ju bakisdag och vad gör man då? Jo men man drar ju på Ikea förståss! Så dit var vi och kollade badrum och köksinredningar och kom hem med lite skrot. På vägen hem stannade vi hos Jan&Mariapojkarna fick busa av sig en stund, Lenkan saknar ju sin kusin så mycket. 

Så nu är det inte bara pojken som är trött kan jag säga.


Ovido - Quiz & Flashcards