Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Johanna - 20 maj 2009 20:12

Ja nu har det både hunnit regna och åska och hunnit bli fint igen, så det blir nog en härlig kvällspromenad senare:-)


Det regnade värre där ett tag så vi struntade i att gå ner på stan och äta och tog hem pizza istället, det var ju nyttigt. *ångest*

Satte mig och sku sy på Tunikan där medans Älsklingen gick efter pizzan, men det blev inte så bra. Så jag ska nog modifera mönstret lite så det blir som jag vill. Men det får ligga till efter helgen tror jag...Känner att jag måste få ihop det i huvudet först.


Nu har hela hemmet vilat nån timma, är ju så mysigt att somna till regnet. Men nu kom ju som sagt solen fram igen och då kan man inte ligga och slöa mer:-)

Av Johanna - 20 maj 2009 14:42

Nu har man varit på Stig´s och fnittrat med Anna och Sarah, det var skoj:-) Sen for jag och Anna på schtaan en sväng, det var oxå skoj.

Men inte lika skoj när jag kom hem och insåg att jag missat flera viktiga auktioner,FANH!  *shopaholic*

 Nåja, det låg ju två paket i brevlådan iaf. Lenkans nya skor och en klänning som jag väntat jättelänge på. Lillan ska bli såå fin! Ja, Lenkan med förståss:-D


Mötte även upp Älsklingen på stan, så vi gick oxå en runda. Men Lillan blev hungrig innan vi hann gå och äta så vi fick gå hem och då blåste finvädret bort och det började regna.*hurv*

Får se om vi går ner sen igen en sväng, men inte om det fortsätter såhär dock...

Av Johanna - 20 maj 2009 08:46

Jag och Älsklingen somnade på soffan som vanligt igår, men jag vaknade vid tvåtiden och såg nån film/serie som började på tv:n då och när den slutade kunde jag inte somna om. Så jag låg väl sen och snurrade och vred på mig fram till femtiden innan jag slutligen somnade. Ochsen dess har sovit oroligt för att jag ville ju inte försova mig idag och få stressa gärnet.

Ska ju och fika på Stig´s idag och sen en tur på stan med Anna, det ska bli trevligt.

Men först ska Lillan få sin morgongröt och jag ska ta och hiva in mig i duschen så man luktar göttit.

Ovido - Quiz & Flashcards