Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Johanna - 24 maj 2009 22:26

Nu är vi hemma igen, kunde inte lika gärna skrivit det i rubriken, hade bara varit såååå 2008.*himlar med ögonen*

Jag har faktiskt hunnit med en sväng på G-K´s i helgen, närmare bestämt idag! Så där fyndade vi gardintyger så det ska jag sy i veckan, men även massor med scrapbookingstuf så det har jag suttit och filurat med sedan vi kommit hem. Lillans babyalbum har blivit sååå fint!


På hemvägen stannade vi även på Maxi och shoppade some food, och jag har bestämt mig! Nu är det det diet som gäller, först en liten kur med Nutrilett(ja, Anna du måste länka så jag kan prova dina Drycker!). För nu verka ju Beach2009 verkligen närma sig och jag känner mig aningens stressad. Nu ska det bort, bort, bort!

Men Jag börjar inte förns imorn så ikväll blir det fikon i karamellsås, lite oseriös man är!


I helgen har det INTE hänt mycket, vi har mest hängt i Sien. På Fredagen var vi dock in en sväng i Kalix, och fyndade kläder på rea till lilleskrutt. Och jag Snippa(de) förbi på Garnboden och köpte mig ett broderi. Och med det satt jag sen hela kvällen på inglasade verandan till solen gick ner.

Lördagen fortsatte jag med mitt broderi medans åskan dundrade och gick. Framåt kvällen när det avtog grillade vi och det var precis hur gott som helst, men det gottaste var ju givetvis den kalla ölen!

Idag var det besök för hela slanten i Sien och Lillan visades upp, de stora blå glittrade och smälte allas hjärtan såklart!

Ovido - Quiz & Flashcards