Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Johanna - 17 maj 2009 21:06

...inlines...kände inte för det:-O

Men vi tog en promenad iaf, längs älven och lite till. Och det var så skönt:-)

Nu är det Söndagsmys i soffan som gäller...

Av Johanna - 17 maj 2009 19:17

Vi hamnade på balkongen istället, var ju som trevligt att sitta där och läsa/sticka medans det ännu är sol. Samtidigt kan jag ju hålla kolla på mina auktioner. *fniss*

Av Johanna - 17 maj 2009 17:52

Såklart ska man sitta i en bil hela dagen när det är så fint väder, men så är det ibland.

Har varit och lämnat Lenkan hos sin far(nej det blev ingen klänning från Tradera förresten), och han har fått visa när han cyklar med sin trehjuling på gården. Sen for vi en snabbis och hämtade lite mönsterpapper hos mamsen så att jag kan sy i veckan. Moren var visst i Happis och skulle säkert bli kvar där hela resten av dagen, så vänta ides vi inte.

Vi drog istället till Lule, kollade lite på kök och badrum, men det var ju nästan inget som var öppet. Så vi for vidare.

Svängde in en snabbis på HM och hittade mig en hatt och sen vidare för att käka. Nu är vi hemma igen, och ska bara ge Lillan lite krubb och sen en tur med inlinesen....


Är ju så himla fint väder idag, måste jag bara få säga, synd att man inte har en grill. Snacka om att det skulle ha suttit fint!

Av Johanna - 17 maj 2009 10:03

Älsklingen håller på att plocka fram frukost medans jag sitter här i vardagsrummet, och då hör jag pojken säga från köket:


"Ta bott den hä jäva kojken"


Lite pinsamt och inte så snyggt, men gatan vad jag garvade!

Av Johanna - 17 maj 2009 09:48

Hoppas på varmväder idag, fast....nä det spelar faktiskt inte så stor roll eg. Ska ju till Töre tur och retur, och det tar ju en sisådär fyra timmar give or take, så det kunde lika gärna vara mulet när jag tänker efter...


Ska börja med frukost så snart Älsklingen duschat färdigt och en viss auktion på Tradera avslutats. Det är den där klänningen till bröllopet jag pratar om. Men den är redan uppe i rätt mycket, så den lär ju bli dyr verkar det som. Men jag tror jag chansar. Passar den inte kan jag ju kanske sälja den igen.

Förresten, budade hem ett par snygga sommarskor åt pojken för tjugo kronor! Det kan man kalla fynd:-)

Ovido - Quiz & Flashcards