Direktlänk till inlägg 11 maj 2009

Stöld

Av Johanna - 11 maj 2009 09:22

Har stulit den här listan fråna Anna:-)


Vad heter ni?

Johanna och Gustav

Hur träffades ni?

Hemma hos Persson faktiskt, haha...
Hur länge har ni varit tillsammans?

Ett och ett halvt år snart
Är ni förlovade?

Nej
Bor ni ihop?

Japp:-)

Har ni barn?

Japp!
Har båda körkort?

Japp!
Isåfall, vem kör bäst?

Haha, men det är ju givet? Jag såklart!
Kommer du ihåg er första kyss?

Klart man gör det *rodna*
Vem sa "Jag älskar dig" först?

Eh...hehe...vi ahr nog aldrig sagt just de orden:-O
Vem är äldst?

Guss men två månader och en dag *garv*
Vilka stjärntecken är ni?

Haha! Gussen är Jungfru och jag skorpion!

Vem fyller först på året?

Tha Guss
Håller ni i handen på stan?

Jo om vi inte har barnvagnarna med oss.
Vem är längst?

Gussen ofc, vore illa annars!
Vem sjunger bäst?

Ja det är svårt att säga,Gussen kan ju inte texten på nån låt.

Vi säger väl jag då:-P
Var nån av er oskuld när ni träffades?

Jo nmen jag var ju det, lr?

Kände ni varann innan ni blev ihop?

Inte så vidare värst kanske men det fick duga:-)

Vad har ni gemensamt?

Oj en del, samma humor, surisar båda två, slarvers, slösare, tja en hel radda massa...
Blev du kär i första ögonkastet?

Ja jag var ju som "bizzy" då, men helt klart fanns det ju något där om man säger så...
Har ni någon speciell låt?

Ja, Colbie Caillat- Bubbly
Har ni några "frikort"?

Nä varför ska man ha sånt för, Gussen är min och bara min!
Har ni stora framtidsplaner?

Ja det ska ni tro!
Har ni gråtit i varandras armar?

Nepp
Har ni varit utomlands tillammans?

Not yet, emn till sommarn blire!
Vilket är ert bästa minne?

När Lillan föddes såklart!

Vem lagar bäst mat?

Jag såklart, jag är ju bästigast i hela världen!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?

Somnar framför tv:n
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?

Inte alltid, men ofta
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?

20 mil, så en lite bit iaf...
Blir du lätt svartsjuk?

Ja mycket!
Brukar ni bråka?

No comments
Ringer eller SMS:ar ni mest?

Ringer, Gussen svarar aldri på sms
Vilken är hans finaste kroppsdel?

Tittsen:-O
Brukar nån av er prata i sömnen?

Ja jag brukar surra en del, som att det inte vore nog det man babblade på dagen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards