Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

Kvällsprommis

Av Johanna - 18 maj 2009 22:31

Jo, när Älsklingen kom hem åt vi middag och drog sen ut på promenad, blev en lite kortare genom stan bara då han var lite mör efter inlinesåkandet. Men skönt var det, fast jag tyckte det var lite småkyligt faktiskt.


Och nu har jag lagt upp en Provauktion på Tradera, så får vi se om det är något för mig:-) Buda är dock något jag gillar,hehe, men man måste ju så om man kan få något för allt skrot man har liggandes:-P


-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-


Och här kommer lite bilder på brallerna jag sydde todäj!

 
 
Josefina

Josefina

19 maj 2009 09:14

Fiina bralls ;-)

http://www.gjutarvagen.bloggagratis.se

 
Tina

Tina

19 maj 2009 10:57

Nice, häftigt retro typ. Fina fäger och inte så typiskt tjejigt rosa heller :-D

http://www.mamalicious83.blogspot.com

 
Ingen bild

Carro

23 maj 2009 00:19

dom blå blommorna i trycket var riktigt fina...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards