Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

Beach2009

Av Johanna - 25 maj 2009 10:07

Start:

17 Februari

Vikt: 63.5 kg

Byst: 95 cm

Under byst: 79 cm

Midja: 78 cm

Navel: 95 cm

Stuss: 96 cm

Höger Lår: 55 cm

Höger Överarm: 32 cm

Idag:

25 Maj

Vikt: 62.7 kg (-0.8 kg)

Byst: 94 cm (-1 cm)

Underbyst: 79 cm (+/-0)

Midja: 76 cm (-2 cm)

Navel: 95 cm (+/- 0)

Stuss: 95 cm (-1 cm)

Höger lår: 54 cm (-1 cm)

Höger överarm: 31 cm (-1 cm)


Ja som ni ser har jag bara gått upp under senaste månaden...Det var inte så uppmuntrande att mäta mig denna gång. Men jaja, nu känner jag mig extrapeppad, NU JÄKLAR!

Jag blev faktiskt lite förvånad den här gången, jag visste ju att jag inte gått ner något, men jag har kännt mig så mycket smalare av någon outgrundlig anledning. Men nu SKA jag bli av med ryggfläsket, och på tal om det...

 Huri fasiken kommer det sig att på mig sätter det sig på RYGGEN???

Jag har inte sett nån annan människa med endast ryggfläsk, inte en endaste.

Varför sätter det sig där på mig för?

Varför kan inte det sätta sig på rumpan som på de flesta andra kvinnor?

Här går man omkring flat-ass med ryggfläsk, det ser ju helt puckat ut!

Hur får man bort det?

 
 
sara

sara

25 maj 2009 11:19

Ryggfläsk känns bättre att ha än som jag på rumpan, Armhävningar, rodd, stavar, finns massor. Jag gick till en sjukgymnast på REKO och fick jätte bra tips och nya ideer

http://skaner.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carro

27 maj 2009 16:19

Gått upp? Du har ju minskat i omkrets och gått ner i vikt, inte så mycket men ändå, hur räknar du, det står ju minus! Du kan ju alltid börja hoppa hopprep...no vetti de ger lite resultat.

 
Johanna

Johanna

27 maj 2009 16:49

Nä alltså jag har ju gtt ner sen jag började, men jag har gått upp sen förra månaden och månaden dess förinnan...

http://www.detnyalivet.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards