Alla inlägg den 1 december 2008

Av Johanna - 1 december 2008 18:55

....äntligen är han hemma, sku va skönt med en promenad, men samtidigt blev jag så trött...

Av Johanna - 1 december 2008 17:52

...japp, man fick ju huvudvärk av förra färgen, nu har jag gjort den lite juligare;-)

Av Johanna - 1 december 2008 17:22

Jamen det var ju trevligt, barnen båda sov hur bra som helst säkert två timmar! Jag satte mig direkt och sku plugga när jag då fick lite tid över, men telefon ringde och det var syrran. Så då blev man sittandes där och fick inge pluggande gjort. Sen sku pojken se film på datorn så då kunde jag inte heller göra nåt. Och nu är han bara tjurig så då går det ju inte heller att göra nå...


Försöker muta han med att när han bajsat i pottan ska han få öppna kalle-anka-julkalendern, får då se hur det fungerar...ska fråga på bvc om råd när vi lika ska dit på fredag, för han har visst inte alls skött sig under dom här två veckorna hos fadern:-(


Önskar Älskade kunde komma hem tidigare från jobbet än vad han brukar, är verkligen inte nån semester att ta hand om två barn och försöka plugga samtidigt, sen önskar jag få äta middag före sju-halv åtta på kvällen oxå.

Av Johanna - 1 december 2008 12:48

Nu ligger båda och sover i varsin säng, får se hur länge det varar;-)

Av Johanna - 1 december 2008 10:35

Japp första dagen ensam med de båda, än så länge har det gått bra.

När vi ätit frukost så sa jag till pojken att om han tar på sig overallen och är snäll och inte bråkar så får han öppna adventskalendern, och det gick bra faktiskt, men får se hur länge det varar...

Sen tog jag bebben i bärsjalen och pojken i handen och gick ett varv runt kvarteret, och det gick oxå bra.

 Nu sitter jag här och pojken sitter med sin dator, lagomt bra går väl det, ångrar nästan att jag köpte den där tjatiga apparaten*suckar*


Glömde min kamera i Storsien så nu kan jag inte knäppa nå kort på mina små sötisar:-( Hoppas inte Älskade glömmer att ta med sin hem från jobbet, har ju  inte fått mig nån syskonbild än...


I veckan blir det nog att fara till Umeå för julklappsshopping, blir nog knöggligt med två barnvagnar, men det är nog bäst att passa på innan det blir för nära jul och alldeles för mycket folk...Sen MÅSTE vi sätta igång med bullbaket,det här börjar ju bli pinsamt,hehe...


Ovido - Quiz & Flashcards