Alla inlägg den 12 december 2008

Av Johanna - 12 december 2008 15:28

Ja, jag har då varit och gjort det där excelprovet, gick ju åt helvete milt uttryckt...hann bara göra hälften av uppgifterna som jag fick, och satt och tjorvade länge med dom olika formlerna där...

Nånå fick ju faktiskt inte så mycket tid på mig, och sen tog det slut ström i datorn mitt iallt och givetvis hade jag inte laddaren med mig så Älskade fick ju såklart komma med den och där rök ju ännu mer tid....Så åtta uppgifter påtvå timmar drygt, njäääh, nog tror jag dom andra fick längre tid på sig än så, well well, ska bara skicka in powerpoint presentationen så borde jag få godkänt, hoppas jag iaf...

Av Johanna - 12 december 2008 08:59

...men ont överallt och har rethosta, så jag ombokade synundersökningen, vill inte att nån ska röra i mig just nu särsilt inte mina ögon, jag vill inte ens själv göra det. HUGA!

Hoppas inte jag får nån jäkla ögoninflammation  under helgen så att jag blir tvungen att ta ut linserna, men med min otur så...

Nå jag fick en tid på måndag efter svenskan så det blir nog bra...


Tränade lite excel igår innan jag slockna(uttalas schlåcknha på norrländska) på soffan, gick ju fan bra! Men jag vet, att det kommer gå urkasst idag, för det där med formler kan jag inte, har försökt lära mig utifrån boken men det står ju fan inte nånstans hur man gör!


Ska lägga ut bckerna på annons nu oxå, kan ju vara bra läge såhär innan jul tänkte jag lr? Nå vi får se....


Nä usch känner mig inge vidare alls, vill bara dra täcket över huvudet och inte alls visa mig nåmer idag...

Ovido - Quiz & Flashcards