Alla inlägg den 20 december 2008

Av Johanna - 20 december 2008 13:25

Har gått ner två kilo!!(räknar inte hekton utan rundar av, hehe)

Och det var innan jag duschade så jag väger säkert några mikrogram mindre när jag duschade bort smutsen, hehe...

Nu blir det inget fuskande när man är hos svärmor, så jag räknar med att ha hunnit bli smaler tills jag kommer hem framåt nyår;-)


Har Lilltjejens fot- och handavgjutning i ugnen nu, nått måste man ju roa sig med när det inte vart nå shopping...Namnet är nu bestämt, men ska inte avslöja något än ifall vi ska ha ha namngivningskalas, ska prata med Älskade, men några av er kan nog lista ut vilket av dom det blir;-)

Pojken ser på shrek, Älskade har opackat och duschar nu, och jag är färdig sitter bara här och väntar...

Nåja nångång kommer vi oss nog iväg, då måste jag förbi mormin och rota igeom mina kartonger för att se om jag har nån klänning till julafton, annars måste jag köpa mig en. Det är ju inte negativt om man har pengar, men har man inte det så... Äsch man får ta sig råd;-)

Nä nu ska jag ta och betala lite räkningar:-(



Av Johanna - 20 december 2008 12:18

...har jag insett. *suck*

Han knallade just iväg med hunden att hämta bilen, så det lär ju ta ett tag. Så det blir väl raka vägen till Storsien sen då. Får ta Julshoppingen på Måndag lr nått, hade ju dock sett fram emot att få göra det idag,jaja...

 Vi blir där iaf tills nästa helg så kommer det inte fler uppdateringar idag så blir det inte så mycket mer den här veckan.


Du får messa Anna när lilleman tittat ut, nog lär han ju göra det inom en vecka iaf;-)

...

Av Johanna - 20 december 2008 08:32

Ska man skratta lr gråta?

Idag skulle vi fara tidigt till Luleå för att shoppa resten av julklapparna, men hmm...verkar ju inte bli så tidigt...

Hans bil står på jobbet, typ två mil bort, hur ska vi få hem den?

Ingen aning...

Vem ska köra?

Ja inte han, han drack ju till sent, och inte jag, jag är halvblind...

Jaha då sket det sig.

Glad man blir...not.

Ovido - Quiz & Flashcards