Alla inlägg den 8 december 2008

Av Johanna - 8 december 2008 21:28

...äntligen måste jag säga, det har verkligen sett förjävligt uit med min utväxt, och det är verkligen inte min stil. Jag brukar hinna färga om det innan det blir utväxt för att jag blir så fort less, men nu har jag inte haft tid med sånt schwammel;-)

När det är sköljt ur ska Älskade få börja med middagen,sent? njae jag vet inte, inte senare än vanligt hos oss iaf;-) Det ska bli kryddiga korvar och stuvade makaroner, det ni!


Fick iväg EN uppgift i excel tidigare, har en hel radda kvar, men får se om jag får nån lugn och ro imorn att göra det, hoppas hoppas!


Iiiih vad det kliar i håret!!!

Av Johanna - 8 december 2008 16:35

Nu har jag haft hon i babybjörnen precis hela dagen och fått vagga vagga, och nu är jag helt slut i ryggen, typ ingenting har jag fått gjort uti skolan heller. Hon sover bara i selen om jag vaggar henne, så fort jag slutar så vaknar hon...

Börjar bli riktigt orolig snart, tänk om det är nå fel??

Av Johanna - 8 december 2008 13:26

Så det var slut pluggande (inte för att jag gjorde så mycket ändå) för min del, det var bara dra fram babybjörnen och sätta igång att vagga, jag har hängt tvätt och sorterat legobitar, hängt upp mina nya gardiner jag köpte i Lördags... fotade så fint det blev, men så är usb-kabeln borta igen...

Som tur var har hon inte skrikit så mycket,*phiuu* då får öronen vila ett tag, men hon är konstant missnöjd...

 Ska till bvc imorn så då ska jag höra vad hon säger, om det verkligen inte finns något som gör det lite bättre...

Av Johanna - 8 december 2008 11:43

... jag fattar fan inte ett piss!

Av Johanna - 8 december 2008 10:06

... nu ligger hon så fint och sover, och nu är det fem minuter tills lektionen börjar och jag som redan mejlat lärarn att jag inte kommer...fanfanfan...

Av Johanna - 8 december 2008 09:32

Ja är det inte det så vte jag inte vad det är, varje vaken minut skriker hon och ingenting hjälper. Jag var optimistisk och tänkte ha med hon på skolan idag, men nej jag har insett att det inte går. För femtioelfte gången har jag fått mejla matteläraren för att säga att jag inte kan göra provet idag heller som jag lovat.Och det är helt otroligt att han inte meddelat CSN än, eftersom att jag inte kunnat komma till någon lektion och inte kunnat göra något prov. Men imorn får Älskade minsann vara hemma med henne så att jag kan göra det där provet.

Känns inge vidare kul alls det här, jag har faktiskt inte tid...Det är inte så lätt att läsa på heltid samtidigt som jag tar hand om en bebis och en treåring, det är nog jobbigt som det är och så blir det såhär dessutom. Det är så frustrerande när ingenting hjälper, och särskilt när jag bara känner att jag har annat jag MÅSTE göra, jag kan inte gå omkring och vagga och humpa henne, hur mycket jag än vill. Det är ju inte det att jag är arg på henne,absolut inte! Men på hela situationen, jag vill bara få vara hemma med henne och bara behöva bry mig om henne just nu, men jag kan inte.


Ja, det var mitt val att göra såhär,och det är ju så dags nu att vara efterklok och säga att det blev ju lite mycket ändå...

Jag blir så arg på mig själv, för hur fan ska jag klara det här? Jag får ju aldrig nån tid att sitta ner och koncentrera mig på skolarbetet. Sen är jag så trött jämt, när jag väl fått båda att somna är jag helt slut själv och bara inte orkar göra nånting...

Ovido - Quiz & Flashcards