Alla inlägg den 3 december 2008

Av Johanna - 3 december 2008 16:41

Japp! Älskade gjorde ju degen, så då vart det bara för mig att baka ut degen, HURRA!


Det är ju visning på ca en kvart, men Lenkan sover än:-O Vi har varit in och försökt väcka han hur många ggr som helst, ändå vill han inte vakna,han håller väl inte på att bli sjuk?! Om inte kommer det bli probs att lägga han ikväll huga. Om jag nu tvingar upp han för att fara iväg kommer det bli ett helvete, så Älskade får nog fara själv isåfall...

Av Johanna - 3 december 2008 13:50

Idag har jag varit och skrivit nationella och älskade var hemma med dom två småisarna. Gick ändå rätt fort, men vart sittandes och surra rätt länge efteråt med dom andra i klassen, men så fick jag dåligt samvete och for hem. Allt hade tydligen gått finemangs, pojken hade varit snäll förutom att han hade gjort både nr 1 och nr 2 i byxorna, som vanligt då.

Och just innan han la sig för eftermiddagsvila, så gjorde han ner nr 1 igen, vet inte vad det är med han ibland...


Älskade har passat på att städa lite, fast här är så rörigt och plottrigt så det märks ingen skillnad ändå tyvärr:-( Men det är ju bra att någon i det här hushållet försöker iaf;-)


Väckte Älskade för att se den där filmen igår iaf,Barnhemmet, men innan den ens börjat så drog han timmerstockar. Så det var jag och Lillan som låg på mitt bröst som såg den.

 Men oh! Antingen var det för att jag var trött lr nå, lr så var den läskig på riktigt! Men på slutet när handlingen knöts ihop var den så sorglig, oj vad jag grinade, jag ska inte avslöja varför, men det gjorde ont i mammahjärtat, kan jag säga. Kunde inte somna utan tänkte bara på det:-(

Nåja rätt bra var denju, helt klart sevärd!


Nu har Älskade satti igång en bulldeg, så det kanske blir bulla ändå;-) Och sen så ska vi på visning ikväll, såså, kvällen är fullbokad!



Ovido - Quiz & Flashcards