Alla inlägg den 4 december 2008

Av Johanna - 4 december 2008 18:17

Japp legosarna fick jag plocka upp själv, nu har han rivit tuschpennorna istället så jag får tjata om det. Helvetes skit, det hann han med när jag bytte blöja på Lillan och utan korkar hann dom bli oxå...

Av Johanna - 4 december 2008 15:30

...ligger bådisarna i varsinn säng och sover, borde väcka dom snart eg. men alltså det är ju så skönt med lite egentid;-)

Fast iof så gör jag ingenting, huga vad pinsam man är, jag har gjort absolut ingenting idag!

Nä måste nog väcka älsklingarna, dom är sötast när dom sover, men då vill man ju som mest att dom ska vakna oxå...

Av Johanna - 4 december 2008 13:31

...och behöver färga mitt hår, har redan köpt färg och allt, men när ska jag ha tid och ork? På kvällen när Älskade kommit från jobbet orkar jag inte sätta igång, då är jag ändå så slut att jag somnar framför tv:n och chansa på dagen är alldeles för riskabelt.

 Hujja, så här kan jag inte gå och se ut heller, fy skäms!

...

Av Johanna - 4 december 2008 13:31

...ännu har inget hänt, jag blir tokig snart! Gaaah! Plocka upp leksakerna!

Av Johanna - 4 december 2008 13:15

...han vill se Shrek som precis alla dar, men jag har sagt att han måste plocka upp Legosarna som han rivit ut över hela golvet först, men nej det händer inget...*suckar*

Jag är så less på att plocka upp alla jäkla leksaker varje dag som han bara river ut, han leker ju inte ens med dom. Han är stor nog att kunna plocka upp själv, men han gör ALDRIG det, ingenting funkar, varken hot lr mutor. Jag blir så irriterad. Jag kräver ju inte att det ska vara nogrant gjort, bara att han försöker, men han gör ju inte ens det.

Jävla trotsperiod, jag vill ha tillbaka min snälla och mysiga pojk.

Av Johanna - 4 december 2008 12:45

Legat och dragit mig till en halv elva då syrran ringde och surrade en stund och det var väl bäst att stiga upp då, så jag och gosse åt frukost och sen gick vi med voff en sväng. Och nu sitter jag här, ikväll ska jag behöva skicka in lite exceluppgifter och sen måste jag plugga inför NK- provet imorn, För fasiken om jag gör dåligt ifrån mig även denna gång *morrar på mig själv*


Händer nog inte så mycket mer idag, bara slöa mest, boring...


Ovido - Quiz & Flashcards