Alla inlägg den 2 september 2008

Av Johanna - 2 september 2008 14:37

Igår passade jag ju på att ringa angående det där vattengympan för gravida och det visade sig vara premiärkvällen. Så jag tänkte att, jamen, jag bokar väl in mig då. Så framåt kvällen for jag dit och när vi skuttade som värsta fånen där i vattnet tänkte jag, att det är verkligen länge sen, lr om det nånsin alls har hänt att jag gjort något sånt här för min egen skull, och helt själv! Det var verkligen härligt, men jobbigt, jag var något mör efteråt.

Som jag hade uppfattat det skulle det då vara vattengympa för gravida, men det visade sig vara...vattengympa kort och gott,dvs vem som helst får vara med(bara det att det är gratis för oss med magar). Så det var mest tanter där, men då slapp man ju skämmas att man hade dålig kondis, var stel och klumpig, för jämfört med dom var jag smidigast och mest vältränad...

Hon som höll i hela arrangemanget var tamefan hel bäst, HÄRLIGT!! JOBBA PÅ!!! DUKTIGT TJEJER!!! Hur hurtig som helst, jag småskrattade hela tiden där jag stod och skumpande så tissarna ramlade ur bh:n och badbyxorna nästan gled av. Skoj!


 Fick mina böcker jag beställt igår, men var tvungen att  hämta ut dom på Ica, varför? Jag menar dom rymdes gott och väl i brevinkastet, men äh det gick bra ändå. Därför kunde jag inte gå på mattelektionen igår då, så jag var idag istället, suck säger jag bara...Alltså herregud så omständigt allt ska vara. Jag trodde att på matte ska det inte vara några problem att läsa på distans, man sitter ju ändå bara och räknar på lektionerna, och det kan man ju lika gärna gör hemma. Men icket! Hela Jävla lektionen stod han och skrev på tavlan, ett tag hade jag lust att be han hålla käft för jag försöker faktiskt räkna. Och sen när jag skulle fråga om man fick tenta av när man var färdig med sitt avsnitt, så sa han att egentligen har dom ju vissa tentdagar, men det kan gå om man meddelar minst en vecka i förväg. men vad är det här?? När jag läste i kalix så läste jag i min takt, kom in och sa,idag ska jag tenta och han hämtade en tenta och jag gjorde den, inget snack om saken. Dessutom var det nån jävla extralärare som gick omkring hela tiden med sträck rygg och händerna bakom ryggen och kollade vad vi gjorde, jag blir skitsur på sånt! Det är fan inte lågstadiet vi går i! Hon hade jag oxå lust att be dra åt helvete och lämna mig ifred, stå förfan inte och glo när jag ska koncentrera mig, jag ber om hjälp om jag behöver nån...

Nåja, matteläraren fattade iaf att jag sku läsa flex så jag slipper gå på dom där jäkla lektionerna, det var ju skönt det iaf....


När jag var färdig på skolan, velade jag medans jag gick om jag sku gå på stan en sväng, men hamnade då där iaf, så där har jag varit fram till nu. Såsat på i lugn takt, var och kollade om jag sku förnya abbonemanget och ta mig en telefon, velade angående en väska som var snygg, gick tillbaka och skaffade den där telefonen och sen drog jag för att köpa den där väakan och annat gojs, men vilket velande! Jag förstår inte, jag brukar alltid veta vad jag vill, jag är inte den velande typen, fattar inte vad som hänt!

Nåja så nu är telefonen på laddning, har provat den lite granna, men jag som anser mig  vara ett teknikgeni *erhm* fattar noll.

Öh va? tänkte jag när jag startade igång den, var tom tvungen att läsa instruktionsboken! Fatta! Herrjösse vad pinsam man blivit, men äh ingen ska få veta det. *tssss*


Ikväll är det visning på det där huset vi vill ha, längtar längtar!

Ovido - Quiz & Flashcards