Alla inlägg den 5 september 2008

Av Johanna - 5 september 2008 15:06

Ja då var det helg då, har varit på skolan idag... först Nk, behövde inte ta nån diskussion, sa bara som det var och jag fick arbetsuppgifter till nästa vecka på en gång...

Sen var det håltimme på två timmar tills datalektionen, så jag gick till biblioteketCampus och letade lite böcker som jag ska ha till min rapport. Och jag satte mig ner och skrev, och tiden bara flög iväg, hann ju inte klart förns jag var tvungen att springa till datalektionen. Men ändå kom jag dit lite före, så jag tänkte att jag loggar väl in och kollar mailen, men tror du det gick att komma in på datorjäveln? Nej, såklart inte...

Då går jag väl ner till receptionen då och hör tänkte jag, men inte fan var den nån där. Och lågt socker som jag hade vart jag fly förbannad och gick hem, mutrrade och svor hela vägen, tur att det är trafikerat, annars hade väl alla trott att jag var nån galning som rymt från psyket...


Nå då satte jag mig här vid datorn och lugnande ner mig ett tag, tog reda på mailadressen till lärarn och skrev och sa hur det var. Att jag har lite svårt att komma på lektionerna.Hon svarade nästan direkt, så det verkar lösa sig, Älskade får fa lite senare på jobbet på måndag och vara barnvakt så jag kan fara in och prata med läraren.


Annars så hade vi planerat en helkväll Älsklingen och jag, när han nu kommer (skulle varit hemma tre) så ska vi ner på stan för lite shopping, sen ska vi ut och äta någerst, men det var än så länge hemligt, och sen ett biobesök, härligt....



Imorn ska jag och hämta min saknade unge, längtar så hjärtat nästan brister ibland...Här är en liten bild från förra veckan, jag skulle tjuvkika vad han gjorde när han blev så länge på pottan, och här är svaret, kalsongerna på huvudet, endast en socka på sig och fullt upptagen med att syna sömmarna på jeansen.

Ovido - Quiz & Flashcards