Alla inlägg den 12 september 2008

Av Johanna - 12 september 2008 08:20

Jaha, så satte jag mig här och tänkte passa på att göra lite insändningsuppgifter till skolan, medans Lenkan fortfarande sover. Men nähä då funkar inte word, jävla piss skit och spya!

Jag är nog jävla stressad över att inte hinna göra klart skolan, kan ju knappt alls plugga när jag har pojken. Nu i veckan t.ex har jag hunnit börja på en uppgift som skulle vara klar förra veckan! Och jag som tänkt hinna klart hela lursen före alla andra. Fyfan vilken ångest jag har...

När jag lämnat Sonen till sin pappa blir det att råplugga och då menar jag det, jag ska hinna ta igen typ tre veckor i två olika kurser, två veckor i resten och sen plugga så jag hinner förbi dom övriga i klassen...Det låter lite som att jag tagit mig vatten över huvudet va?!

Mmm...det är inget mot för vad jag känner mig...



Ovido - Quiz & Flashcards