Alla inlägg den 17 september 2008

...

Av Johanna - 17 september 2008 16:10

Det har varit några händelselösa dagar nu...det har varit kasst väder, jag har varit på skolan och inte så mycket mer...

 Har haft mycket sammandragningar senaste dagarna och igår var det hemskt, kändes nästan som förvärkar...Måste ta upp det med bm på tisdag, kanske jag kan få bricanyl lr nått, men jag vet inte, vad jag hört har dom slutat ge sånt, men jag kan ju ha fel.

Fick sådär ont i magen igår oxå, jag brukar få det om jag har mycket sammandragningar, det är som att magen blir trött på nått sätt. Det brukar gå över under natten, men nej jag hade lika ont i morse.

 Magen har kännts så tung oxå på nått vis. Har försökt "lyfta" med händerna för att avlasta, men hjälper föga...

Det känns ofattbart att det är två hela månader kvar,hur ska den få plats? Och hur ska jag orka? Det gör ju ont...



Ovido - Quiz & Flashcards