Alla inlägg den 11 september 2008

Av Johanna - 11 september 2008 19:33

Nu är jag trött så trött...visst han var snäll på förmiddagen, men det tog han igen sen...ojojoj...jag är helt slut...


Älskade kom hem från jobbet helt stressad och tyckte att vi sku iväg på nån slags utförsäljning  i Folkets Park, först så tänkte jag att vi kan väl fara imorn istället, men nej han trodde inte det skulle vara öppet då.

Jaha, så ja då stressade jag på en nakenLenka kläderna, och mig själv. Sen drog vi iväg, Söt var uppenbarligen superstressad, vilket jag fick reda på varför när vi lämnade parken. Ja han hade ju tänkt fara och se på hockey direkt efteråt, jaha?

Ja han fick då först minsann sjutsa mig att hämta ut ett paket(kurslitteratur), och sen har ju inte nån av oss ätit och jag hade ju redan lovat pojken pizza, så det var bara till att köra oss till kvarterspizzerian. så nu har vi kastat i oss den och han har farit...


Jaha då är jag ensam igen då...Jag är trött och jag är så förbannat less på all trots...nu drog han ur stickorna ur en stickning jag påbörjat idag:-(


Men när jag lagt pojken ska jag duscha, ta på mig min splirans nya pyjamas, värma en lavenderkudde och lägga mig under en alldeles nytvättat filt och...somna!

Av Johanna - 11 september 2008 14:51

Efter några dagar med extrem trots är det väl dags för en lugn dag? Jo, jag hoppas då det, hittils har det gått jätterfint (för det mesta iaf)...

Fick ju min första utbetalning från csn igår, och då jag redan köpt dom flesta böckerna så var det ju mycket pengar till "övers" så jag unnade mig en shoppingtur idag, och Lenkan har varit sååå snäll, ja och sen somnade han förståss oxå så jag har fått shoppa "ifred" :-)

Handlade Kläder åt Lenkisen, inte för att han behöver, han är nog så bortskämd, men det blir ju automatiskt så när man är mamma. Men jag handlade lite åt mig själv med givetvis, en jättehärlig keps/mössa, en pyjamas, och en top, plus lite nagellack. Funderade på att köpa några supersexiga trosor från Cubus för att kunna snajsa till sig lite för söt, men jag uteslöt det, jag menar exakt hur sexig är man med stormagen? Dessutom har jag fått feta lår, såg det idag i provhytten, hade lust att bara sätta mig ner och gråta...Inte tillräckligt med att man kännt sig fet, så har man ju blivit det oxå!


Igår när söt kom från jobbet så for vi direkt till Barnens Hus för att kolla barnvagn, jag ville bara ta en sista koll på crescentvagnen, men det  stärkte bara vad jag trott sen innan: rackel-jävla-skit, så det blir ingen sån, däremot fanns där en Emmaljunga som faktiskt inte såg så tokig ut, snyggt det hade varit med en vit vagn!

Så nu står det mellan en brun kronanvagn och en vit emmaljunga...hmmm...hmmm *väger med händerna*

Får se får se...


Det är visning igen på det där huset vi var sist på, om vi hinner så kanske vi far och kollar igen, för att se om det är mycket konkurrans...

Men för alldeles en sekund sen så hade det kommit upp ett nytt hus några mil längre bort än vi tänkt oss, men den har både bubbelpool och bastu! Alltså vafan, det kan man väl offra sig för?

Undra om man kan vara så fräck att höra av sig redan nu för att visa att man är intresserad?

På det huset har vi ju helt klart råd att höja budet med ganska mycket oxå så att det finns bra chans att vi får det...Vill ha!!!

Ovido - Quiz & Flashcards