Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Afton

Av Johanna - 11 september 2008 19:33

Nu är jag trött så trött...visst han var snäll på förmiddagen, men det tog han igen sen...ojojoj...jag är helt slut...


Älskade kom hem från jobbet helt stressad och tyckte att vi sku iväg på nån slags utförsäljning  i Folkets Park, först så tänkte jag att vi kan väl fara imorn istället, men nej han trodde inte det skulle vara öppet då.

Jaha, så ja då stressade jag på en nakenLenka kläderna, och mig själv. Sen drog vi iväg, Söt var uppenbarligen superstressad, vilket jag fick reda på varför när vi lämnade parken. Ja han hade ju tänkt fara och se på hockey direkt efteråt, jaha?

Ja han fick då först minsann sjutsa mig att hämta ut ett paket(kurslitteratur), och sen har ju inte nån av oss ätit och jag hade ju redan lovat pojken pizza, så det var bara till att köra oss till kvarterspizzerian. så nu har vi kastat i oss den och han har farit...


Jaha då är jag ensam igen då...Jag är trött och jag är så förbannat less på all trots...nu drog han ur stickorna ur en stickning jag påbörjat idag:-(


Men när jag lagt pojken ska jag duscha, ta på mig min splirans nya pyjamas, värma en lavenderkudde och lägga mig under en alldeles nytvättat filt och...somna!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards