Alla inlägg den 19 september 2008

Av Johanna - 19 september 2008 13:53

Ja här händer inte mycket...därför har jag inte skrivit på nån dag...


Igår efter skolan möttes jag och Söt upp på stan, inte för att vi skulle shoppa nå särskilt, men det kan ju vara trevligt med en sväng där ibland ändå...Jag hittade en BH att sova i på rea (tuttarna läker så mycket utan BH) och ett par sockar, och det var typ allt. Men vi fann då en ursöt babyoverallpå kappahl, svart-gos-material-aktig. Sen traskade vi på Hemköp och handlade. Under hela dagen hade jag haft mycket sammandragningar och vid det här laget var dom rent vidriga, höll nästan inte alls på att ta mig uppför backen hem...

Nå hemma då gjorde vi tacos och sen sku han iväg på hockey, dumma DUMMA hockey, *muttrar*

Nå då la jag mig på soffan med min nyaste och allra bästa vän, kudde-med-lavendel-i-som-man-värmer-i-micron, och såg tv...


Senaste dagarna har varit ett helvete med sammandragningar, tidigare har dom kommit om det varit en tung dag, men nu är det igång från morgonen, och som sagt ibland gör det riktigt ont, magen blir "trött" och det gör ont, ont, ont...

Måste måste prata med bm på Tisdag...


I morse låg jag och Älskade och mös alldeles för l'änge i soffan att klockan vart för mycket och hann fick sjutsa mig till skolan för att jag inte sku komma försent, vilket jag ändå gjorde, men det gjorde inte så mycket...

Nå hade då NK och som jag stressat igårkväll med att hinna färdigt med en teckning som vi sku göra, så tittade han knappt på den ens! *suck* vad är det för mening med att ge mig en uppgift som jag sen slösar tid på när det ändå inte verkar spela nån roll...

Hade sen hål på ca två timmar så jag gick till bibblan för att söka en bok, men utan författarens namn var det ju lönlöst att ens försöka, och sen visste jag inte vad jag skulle göra så jag gick hem.


Ja hemma kom jag på att på fredagar är det ju vattengympa mitt på dan, så jag struntade i datan och gick på det istället. Men SÅKLART så var det enbart gamlingar där, inte för att det egentligen spelar nån roll, men det känns ingen kul att vara där med några som inte kan göra övningarna som instruktören visar, alltså vissa står ju bara still i bassängen HELT STILL!! Och dom andra då som knappt rör sig alls, tror dom att det blir bättre av att bara ha farit dit och stått still för att kunna komma hem och säga att dom varit på vattengympa? Visst förstår jag att vissa orkar mindre än andra, jag är ju inte så superhurtig själv, men man måste ju förfan försöka!

Herregud...


Nåja, jag är då helt slut i benen efter det, så jag ska väl sitta här och plugga lite och sen när Älskade kommer hem så ska vi åka till Töre för att hämta älsklingsonen, vad jag längtar, har gjort det hela veckan!

Vi blir nog där hela helgen skulle jag tro...

Ovido - Quiz & Flashcards