Alla inlägg den 30 september 2008

Av Johanna - 30 september 2008 11:10

Det är så fult, varje gång jag skriver känns det som att jag bara berättar om det som hände dan innan lr vad som hänt under helgen. Men jag sitter så sällan vid datorn på kvällarna, då vill jag bara var med min Gus. Iof då sitter ju han här när jag tänker efter;-)


Igår beställde jag en såndär gravidpingla, bola tror jag den hette. Beställde den mitt på dagen och nu för ca en halvtimme sen ramlade den in genom brevlådan! Det kan man snacka snabb leverans! Och jag som nästan tänkte att med ett sånt litet företag får man nog inte den förns babyn är född typ... Snacka om att det lyfte min dag, men jag tycker inte den låter så mycket, men jag får väl röra mig mer då....


Matten där fungerar inte alls, blev så sur igår så jag slängde iväg boken i hallen, har sån lust att bara skita i kursen, det går ju inte! Hur mycket jag än stirrar på talen så händer ingenting i min skalle!


I går hade även Söt fått sin Plattskärm till datorn, på typ 26" lite väl överkurs, men aja det är hans pengar, men han hann bara just packa upp den så fick jag dra iväg han. Jag sku på vattengympa och då kunde han ju fara och gymma under tiden ansåg jag:-)

Det var skönt att få röra lite på sig, men jag tycker att dom har alldeles för djupt, jag kan inte riktigt göra övningarna som det är tänkt. Tror ni jag klagar? nejnej, mesjag...


Mäklaren ringde igår, så vi fick en tid för visning idag, väntar bara på att älskade ska komma hem så vi kan fara, ska vara där tolv. Carro håller med mig om att han är en snålis och en dubbeldumming som inte är lika positiv till  radhuset som jag är, men vi får se:-D

Vill ha, vill ha!

Förövrigt har jag bara drömt mardrömmar hela natten, och fått må dåligt över det, hela gårdagkvällen gick ju oxå åt till att deppa över matten, och nu idag så har jag haft sån Lenklängtan att jag nästan höll på att bryta ihop på Hemköp, känner mig halv utan honom. Även om trotsåldern är så otroligt jobbig, så känns det så fel att inte få se han varje dag. Jag längtar så fruktansvärt det känns som att något är sönder inom mig.

Jag skulle aldrig vela ta han från hans pappa, men helst av allt vill jag ju ha honom hos mig alltid. Men mitt sunda förnuft säger att det är bäst såhär.

När han blir äldre kanske det blir bätre, vi har pratat om att när det är dags för skola så kanske vi måste diskutera om vem han ska bo hos, för att ha varannan vecka då fungerar nog inte särskilt bra. Då får vi ta det i tanke, var han har flest kompisar, vilken skola som är bäst osv.

Känner mig orolig för att det inte är hos mig det kommer att passa bäst och det gör så ont så ont, men man måste gå efter vad som är bäst för han, inte vad jag helst vill.

Huja, ja det är ju några år tills dess, men känns jobbigt att tänka på bara...


Jag har varit så väldigt känslig nu sista veckorna, det är nog hormonerna antar jag, ovanpå det har jag konstant ont i ryggen och mycket sammandragningar, huja det här med att vara gravid är inte alltid så mysigt...




Ovido - Quiz & Flashcards