Alla inlägg den 7 september 2008

Av Johanna - 7 september 2008 04:40

Usch jag kan inte sova...vaknade för inte så länge sen och kunde bara inte somna om...försökt se tv, men känns bara hopplöst...dessutom verkar förkylningen blivit värre, nu har jag fått slemhosta oxå, och ont i halsen...och ont i örat, stackars mig...


Hämtat min sötunge idag, igår lr vad det nu heter...Mötte upp fadern i Luleå, Älskade ville sig på Biltema, sen var vi på Dollarstore för lite krafs, och in en sväng på Soumisoffa och drömde lite, men var så irriterad på allt och alla hela tiden så det kändes inge kul att ränna på affärer just då. jag fattar inte? Är det förkylningen som spökar lr hormonerna?


Nåväl for hem och sku gå med Voffen när vi kom hem, det var ju så fint väder, men det blev ingen långprommenad som jag ville, jäkla sammandragningar!

Jag hade ju bestämt mig för att baka bullar, och sammandragningar lr inte det skulle göras, sagt och gjort, det blev vanliga kanelbullar och  några med mandelmassa i. Har ätit så mycket bulla så jag haft ont i magen:-S

Mitt i allt bullbak och med middag i ugnen ringer dom från Älsklingens jobb, och ville ha med han ut på fest, och nu är det länge sen så givetvis var han ju sugen och vem är jag att hindra då...så han hastade i sig middagen och for iväg...

Klockan var då redan mycket och sötungen var så trött så han fick gå sova nästan på en gång, och jag tog mig ett gäng bullar och la mig under täcket i soffan och mös till Pirates of the carribian, och somnade rätt fort...

Vaknade till bara lite grann när jag hörde söt komma in genom dörren, men somna om direkt, men jag tyckte mig höra någon som bad till porslinsguden inte allt för länge efter det, och jag har funnit bevis för det.

Älskade har tagit sig till sängen, men alla lampor var tända i lägenheten, även i sovrummet där han ligger avsmullen och snarkar, haha...någon kommer ha huvudvärk i morgon:-D

Ovido - Quiz & Flashcards