Alla inlägg den 14 september 2008

Av Johanna - 14 september 2008 16:04

Igår var jag hemåt byn för att lämna över sonen till sin far,även om det är jobbigt då man har han pga all trots så är det ändå jobbigare att vara utan han. När jag svängde in på parkeringen här och gick mot porten kände jag klumpen i halsen, det var verkligen jobbigt att komma hem.

Jag fick kämpa ett bra tag för att inte tårarna sku komma...

Vi bestämde oss då för att inte sitta inne bara, utan vi gjorde oss iordning för att gå på bio för att se Wanted, alldeles för mycket pang-pang för min smak. Men innan det var vi på Subway och FYFAN vad gott det är!!! Man sku ju äta där jämt om det inte var så förbannat dyrt!...


Idag har vi mest slöat och sett Idol repriser, men var en sväng ut mot Solbacken för en stund sen. Söt vill ha en plattskärm till datorn, men velig som han är så blev det ingen, haha...Sen for vi Ica maxi för att småhandla lite mat och annat, och där hade dom en sådandär wake-up light från Philips till svinbra pris, så vi köpte en sån, får se om vi då vaknar pigga imorn!

Sen hittade jag nå snajsiga anti-finn-tvättmedel och ska testa och se hur effektiva dom är sen...Och det var  väl det:-D

Ovido - Quiz & Flashcards