Alla inlägg den 23 september 2008

Av Johanna - 23 september 2008 11:51

Vilken tröttdag det var för min Lenka igår! Han bara sov och sov, vid sextiden igår kväll vaknade han efter sin andra tupplur, så då gjorde vi middag och gick ut med hunden. Hade ju lovat han att fara till lekparken, men det blev så sent, vi gick genom stan istället så han kunde få gå själv.

Han klagade flera ggr på att han hade ont i magen och jag tänkte att det kanske va nå bajseri på gång, men det kom inget när han sen satt på toan.

Sen vaknade han mitt i natten av att han var pinknödig, och hade samtidigt jättejätteont i magen, han bara grät och grät...Jag vet inte vad det var, men han somnade till sist och i morse hade han inte  ont iaf...

Han kom och la sig i sängen med mig i morse när Söt steg upp, men han bökade så mycket så jag sa att han faktiskt fick gå ner, så han gick och lekte en stund och sen hade han lagt sig i soffan och somnat, för när jag nu vaknade sov han!


Idag ringde mäklaren och sa att vi kunde få komma på en andra visning idag, men då är det ägaren själv som visar, känns lite konstigt, men aja man måste ju fara iaf...


Men före det ska jag till mvc, måste fråga om sammandragningarna då, får se om det finns något att göra... ibland är det verkligen jättejobbigt...

Ovido - Quiz & Flashcards