Direktlänk till inlägg 2 december 2008

Shopping

Av Johanna - 2 december 2008 21:34

Idag började dom byta dörrar i våran port så när dom började närma sig våran våning började jag känna mig  lite smått panikslagen. Det lät förbaskat illa nog som det var och jag var rädd om mina små älsklingars hörsel, dom som sågade och borrade lr vad det var hade ju hörselskydd men vi då? Nä så Jag bad Älskade komma hem så att vi kunde göra bort vårt julshoppande.

Sagt och gjort, han kom hem och vi drog till Umeå:-)

Jag vet, han blir lite sur när det ska "stressas" som han säger det, men jag är ju impulsmänniska och tycker bäst om när man gör saker bara sådär.

Jag hittade julklappar åt alla utom Vilke, brorsan och Klofsen, dom två sistnämnda ska vi nog ge någons sorts egentillverkat, hehe, redan bestämt vad och det kommer bli såå skoj;-)

 När vi var klara i stan så drog vi ut till rusta och handlade inslagspapper osv, och sen till Frasses, uäck! Gillar inte alls sån mat, men vad ska man göra, pojken och Lillan var hungrig och det var inte alls tid att börja leta efter något annat, så det fick bli det...


Lillan har varit grinig hela dagen, vet inte alls vad det är hoppas verkligen inte att det är kolik, för fy fan vilken decibel hon kan komma upp i!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards