Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Lillan är missnöjd

Av Johanna - 17 december 2008 15:31

Nu har jag fått vagga och vagga  och så fort jag stannar av blir hon ledesen igen:-( Det som varit så lugnt ett tag nu, men så börjas det igen.


Har ju varit på bvc idag, hon växer fortfarande inte riktigt som hon ska, men hon kräks ju så mycket, kan det vara det? Ska dit igen på fredag så får vi se vad vi ska hitta på.

Hon skriker och skriker, och tillslut orkar man ju inte höra det där längre, så då ger jag hon bröstet, så att man får vila öronen ett tag, men efteråt kräks hon ju bara upp allt, och kräks och kräks. Ingen idé att varken klä på henne lr mig för båda blir ju dyngsura av spyan på en gång ändå. För det är ju inte så att det kommer lite grann direkt utan det verkligen sprutar ur henne.

Snart ger jag upp amningen om det fortsätter såhär.


Man blir ju så handikappad oxå när man måste gå och bära hela tiden, går ju liksom inte att få något vettigt gjort, och såhär innan jul är det ju en del som måste göras. Tack och lov är jag då klar med skolan nu så man slipper ha det hängandes över sig, det har verkligen varit en pest och pina för oss alla, jag har inte haft tålamod för nått och bara jämt gått omkring med dåligt humör av all stress.

Men nu ska det väl ändå bli bättre när jag inte har lika mycket "måsten" på mig.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards