Alla inlägg den 4 april 2009

Av Johanna - 4 april 2009 10:33

Så då är det väl så dags att börja då, har mycket att göra innan kvällen!

 Så nu måste jag hoppa in i duschen, grooma benen, tvätta håret, sen är det dags för det lättare hårjobbet, måla lite naglar...


Har velat angånde kvällens outfit men nu har jag tagit ett beslut, det blir min glitterklänning, svinhöga svarta sandaletter och min glittriga partyväska. Glits an glam!

Dryck för kvällen kommer att bestå av Smirnoff ice, Xider, Baccardi breezer och Vin. Det vattnas redan i munnen.

Men först ska vi börja med en apertif hos Anna, Tequila rose!



Nä nu är det bäst att börja med grovgörat, finliret tar vi närmare kvällen:-)



Av Johanna - 4 april 2009 09:46

Ja, kvällens outfit har anlänt, och det var precis den väskan jag menade:-)

Tack så mycket !

Ovido - Quiz & Flashcards