Alla inlägg den 25 april 2009

Av Johanna - 25 april 2009 13:39

Det blev party idag iaf, Jonathan var så snäll och erbjöd sig att vara barnvakt, verkligen super-mega-dunder-snällt!

Så nu väntar vi på att Persson ska anlända, då blir det middag och föberedning. Sen drar vi på förfest hos nån Andreas på Morö backe, får vi se vad det är för folk däre. Inga freaks hoppas jag...*fniss*

Haha, nädå jag känner mig trygg. Anna och Ingela ska ju dit:-)


Av Johanna - 25 april 2009 11:17

Nu har jag och älsk städat för snart kommer Tias hit för lite partej, så nu ska vi slänga oss i duschen och sen en promenad med voff:-)

Av Johanna - 25 april 2009 00:05

Nu har jag bara två extensions kvar att sätta i, men jag gjorde visst två för lite så jag får sätta mig och tvinna imornbitti. Orkar liksom inte mer nu.

Det har ju tagit nästan hela dagen jue! Brukar inte ta riktigt såhär lång tid, men det beror på att jag inte brukar behöve sitta och göra dom samtidigt. Hade det inte varit för det hade det bara tagit halva dagen. *fniss*

Men nu är det som sagt nästan klart, så nu kommer man har huvudvärk dom närmaste dagarna av att det sliter i håret men det är det värt:-P

Imorn får ni se en bild när det är helt klart:-D

Ovido - Quiz & Flashcards