Alla inlägg den 26 april 2009

Av Johanna - 26 april 2009 21:07

Nu har vi lagt Lillan i säng, hon har varit som grinig av och till hela dagen. Undrar om hon har ont i magen lr nått? Hon har iaf suttit och sett Så ska det låta med oss, men sen fick hon lägga sig under mobilen. Hon vart faktiskt tyst då så då får vi hoppas hon somnar snart.


Ikväll har jag vunnit tre auktioner på Tradera så då är det bara invänta paket i veckan, två bysker åt Lillan och en kjoling åt mig:-)

Schpännande är vad det är!


Nu ska jag gå och se Van Veeteren ensam,

karlschlok'n har ju redan somnat såklart.





Av Johanna - 26 april 2009 16:48

Nu har vi varit på årets första inlajns-tur, och härligt var det. Tom så varmt att man kunde åka i bara linne utan att frysa det minsta lilla, härligt!

När vi åkt en runda drog vi på Vikingen och käkade pizza, satt ute givetvis. Det är varmt även i skuggan!

Sen for vi en snabbis på coop för kvällsgotta och vinkade lite snabbt åt Lotta och hennes man, hejhej!

Vi måste gå och sola nåndag i veckan tillsammans visst?


Och nu är vi hemma igen och har strandat på balkisen igen. Men attans vad det började blåsa, är inte lika trevligt längre kan jag ju säga...

Kanske dags att gå in, men samtidigt vill man ju passa på och dra in så mycket sol som möjligt för nu har vi haft våra fina dagar, till veckan kommer kylan tillbaka det lovar jag!


(Partypix på pixbox)

Av Johanna - 26 april 2009 13:22

Då har Persson åkt hemåt, Gustav åkte med för att hämta bilen vi lämnade på Morö backe.

Sitter själv och ugglar framför tv:n, det är så fint väder idag så jag borde egentligen ta mig ut, men...orka. Är liksom inte på det bästa humöret idag, de som vet de vet, de som inte vet får inte veta.




Av Johanna - 26 april 2009 10:01

Och ja, kan ju säga att jag har något mycket ångest idag, inträdet var 400kr och det var egentligen mer pengar än vad jag hade råd med, men jag tänkte att det skulle vara värt det. Det var det INTE.

Fyfan vad skitdåligt det var där.

Skitlite folk och alldeles för stor lokal.

Kanske kom mer folk sen efter att vi for, men tror knappast det. Då måste det betyda att det drällde in folk på en sisådär 3-4000. Icket troligt.

Ja så jag och Anna drog, tidigt som vanligt. Tog taxi hem till henne och jag gick hem därifrån med Gullegumman, hon hade visst varit så snäll och sovit hela tiden, skönt.

Supertack Jonathan för hjälpen!

Jag hade dock uppskattat att slippa behöva gå hem ensammen mitt i natten, men okej...*suck*


Som vanligt ar det förfesten som var trevligast, den här gången gick vi igenom två,haha...

Först till nån kille på Morö backe, trevligt!

Mindre trevligt var det dock nä hockeyn(lr vad det var) kom igång och alla jäkla grabbar satte igång att gapa, inte något som jag gillar direkt. Inte de andra bruttersarna heller.

Nåja, skoj var det ändå, sen skulle några av gänget och käka så vi drog på nästa fest, hos någon tjej inte långt från oss(hon har världesn finaste hund). Där blev det singstar och som vanligt, jag sjöng mest, hehe...

Och sen vart det utgång då, men det har jag ju redan berättat om.


Sitter nu på balkisen och det är lite småkyligt, men det luktar apa i lägenheten så man kan ju inte vara där. Tre fyllkajor som ligger och andedräktar hela natten gör ju inte att det luktar mumma direkt.

Nä fyfånken.


Huvudvärk har jag lite granna, med en del av det är håret.

Annars är jag jäkligt sugen på cola, medecinen mot bakfylla, men orka gå ner på stan. Har ju just varit ute med hunden och zädrar vad svag i kroppen jag känner mig så det får nog vara ett tag. Blir ju ändå pizza sen så;-)


Ovido - Quiz & Flashcards