Alla inlägg den 24 april 2009

Av Johanna - 24 april 2009 16:08

Gissa vad som låg i brevlådan idag!

Fyra fotopaket!!!

Åh, jag kan inte hålla mig från att öppna men samtidigt vill jag bara vänta en stund, suga lite på spänningen. Men nä, jag kan inte! Måste...öppna...nu!

Av Johanna - 24 april 2009 14:15

Sitter och flätar för fullt, för idag ska extensionsen i håret. Är typ ett år sen jag hade det sist så nu är det verkligen på tiden.

Det tar ju ett tag att få dom på plats, särskilt när man gör det helt själv så jag räknar med att vara upptagen hela dagen med det. Då vet ni det :-)


Av Johanna - 24 april 2009 09:47

Under påsken var det uppehåll från gympan och det blev en del ätande och jag känner att det förstörde en del för min viktnergång. Känner mig faktiskt riktigt besviken på mig själv, men nu ska jag ta ta i det ordentligt. 


Beach 2009

Mål:

55kg(omöjligt jag vet, men drömma kan man ju alltid),

Rygg/Sid/Magfläsk puts väck.

Start:

17 Februari

Vikt: 63.5 kg

Byst: 95 cm

Under byst: 79 cm

Midja: 78 cm

Navel: 95 cm

Stuss: 96 cm

Höger Lår: 55 cm

Höger Överarm: 32 cm


Idag:

24 April

Vikt: 62.2 kg (-1.3kg)

Byst: 93 cm (-2 cm)

Underbyst: 80 cm (+1 cm)

Midja: 76 cm (-2 cm)

Navel: 98 cm (+3 cm)

Stuss: 94 cm (-2 cm)

Höger lår: 54 cm (-1 cm)

Höger överarm: 32 cm (+/- 0)


Som sagt, jag är mycket besviken på mig själv! Till min förra mätning hade jag ju gått ner mycket, inte i vikt men måttmässigt då. Men allt det har gått tillbaka plus lite till, PINSAMT!

Känns inte roligt alls kan jag säga.

Senaste dagarna har jag rört på mig betydligt mer och har tänkt fortsätta med det, så förhoppningsvis närmar jag mittt mål till sommaren

Ovido - Quiz & Flashcards