Alla inlägg den 22 april 2009

Av Johanna - 22 april 2009 22:45

Nu har jag skiuckat in massor med bilder på framkallning, vad spännande det ska bli! Nu måste vi genast ner och köpa ett fotoalbum, lr ja alltså inte nu på direkten. Det är ju som ganska stängt, men inom de närmsat dagarna iaf. Ska bli så kul att sätta in bilderna, skriva in en passande text och sen bara sitta och bläddra:-)


Oroa er inte,jag har tagit några extra kopior så några av läsarna skall få...

Av Johanna - 22 april 2009 21:58

Men nu ids jag då inte ställa mig och fota så ni får hålla till godo ända tills  morgondagen, förstår att det känns jobbigt. Men det är värt det, jag lovar!


Älsklingen kom hem  med sushi åt mig efter jobbet, söt! Sen har vi varit och gått en långsväng, hade viktmanchetterna på till en början men dom började skava så mycket så jag fick ta av dem.

Mötte även Tommy, vad förvånad jag blev!


Lillan var rätt gnällig då när vi gick så vi provade sätta hon upp och då blev hon nöjd! Så fort hon hasade ner började hon gnälla igen så nu är det väl dags att sluta med mjukliften då. Usch, hon blir alldeles för stor alldeles för fort!


Pratade med morsan tidigare och som det ser ut nu kunde hon inte vara barnvakt i helgen, men ge inte upp hoppet än tjejor, det KAN lösa sig!

Av Johanna - 22 april 2009 17:27

Nu är Lillans byxor klara, vart några storlekar för stora, men äh, hon växer väl i dom!

Nu har jag inte ÄNNU hittat kameran så ni får läsa, blunda och fantisera ihop hur dom ser ut:

Puffbyxa...

Blå/grön/gula...

Krambjörnarna-motiv...

Gröna muddar...

Av Johanna - 22 april 2009 11:10

...jo så jag passar på att skicka in lite bilder på framkallning, hade visst bara 25 st fina bilder på den här datorn, vad lite!

Men ska skicka in från dena andra senare då kommer det bli betydligt fler.

Måste ju ta tag i det här med familjealbumet nu, har ju inga framkallade bilder på lillan överhuvudtaget och tänk om datorerna skulle krascha, hemska tanke!

Nä det måste ju ordnas upp nu. Sen har man ju fått efterfrågningar av släktingar på bilder på skrutten.

Men för det måste jag ta mig tid och ta fina kort, men vars är min kamera???

Hittar den ingerst, och det här går ju verkligen inte för sig. Saken blir ju inte bättre av att Gustav tappat bort sin han med. Slarvers!

Av Johanna - 22 april 2009 10:05

Ja den här dagen började ju verkligen inte bra, jag är trött och har huvudvärk och därför är jag sur och grinig.

Av Johanna - 22 april 2009 04:25

Lillan vaknade av magont vid tretiden nu inatt, men när hon fisit en del så gick det över och hon somnade. Inte jag då, har alldeles för mycket att tänka på just nu.

Solen börjar ju gå upp och då blir det ju inte lättare direkt heller så jag får väl ta det för vad det är- morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards