Alla inlägg den 23 april 2009

Av Johanna - 23 april 2009 15:43

Men jag väljer att lägga upp dem på pixbox istället, så följ länken(nyaste bilderna hamnar sist):

http://www.pixbox.se/alb_show_id708025_page1.html

Av Johanna - 23 april 2009 13:17

Var inte så många mammor där och jag  var en aning sen, men det var trevligt ändå med en massa surr!

Sen följdes vi åt på stan och jag svängde in på ohlssons och köpte lite tyg så nu ska det bli klänningar här:-)


Det var visst slut ström i kameran oxå, så den är på laddning nu. Men bilder kommer på allt jag lovat, håll ut!

Av Johanna - 23 april 2009 09:06

Har varit vaken halva natten så  nu har jag nästan försovit mig, ska ju vara på stig´s på en timme, men måste ju hinna duscha, sminka mig och gå ut med hunden före, gaaah!


...men vad ser jag? Klockan är inte alls halv tio, jävla Gustav. Han ställer alltid om klockorna så de visar mer än vad de är, "man stressar mindre då". Bullshit!

Nu har jag ju redan hunnit bli stressad, helt i onödan.

Ovido - Quiz & Flashcards