Alla inlägg den 20 april 2009

Av Johanna - 20 april 2009 15:19

...Då har man shoppat upp halva barnbidraget då, kom jag hem med nå kläder till mig själv? eh...NEJ!

Som vanligt då.

Men faktiskt inga kläder till ungarna heller, lr jo ett hårband då. Men inte annars.

Köpte dock lite annat smått och gott, bilder kommer på en litna stund.

Och ja Anna, en bild kommer även på klänningen jag stickat...när jag sytt ihop den vill säga:-)


Såklart gick jag ju och käkade sushi, hur kunde man låta bli? Så nu sitter jag här, lillan vaknar nog vilken sekund som helst och vill ha mat hon med så det är väl lika bra att göra det då:-)

Av Johanna - 20 april 2009 10:17

Tidigt på Lördagmorgon klev vi upp gjorde oss i ordning och rullade mot Siknäs, där lämnade vi av pojken och rullade sedan tillbaka några mil. Närmare bestämt till Luleå. Där kikade vi först på en massa badrumsinredning och sen drog vi mot stan.

Där var det så mycket att se så vi var tvungen att dela på oss, och vi fyndade båda två. Och även denna gång kommer jag enbart hem med barnkläder. Bilder kommer i em.

Vi fikade på Mat&Prat nästan direkt vi kom dit, sedan avslutade vi hela shoppingturen med middag på ThaiThai. Men när vi kom dit var vi de enda där, vi undrade först om det var stängt, Mmn när vi la in våran beställning så förstod vi varför... de hade blivit av med alkoholtillståndet.

Och en Lördagkväll, need i say more?

Nåja jag fick mig sushi iaf och detta var ingen billigskräp som vi köper här i Skellefteå, riktigt godigt var det!

Det riktigt vattnas i munnen på mig när jag skriver det här, hade kunna äta minst en portion till efter det där!


Nå sen drog vi till Sien där vi slappade och såg tv. Tidigt på Söndagmorgon klev vi upp. Hade tänkt ta en svängom med skidorna men ett riktigt skitväder var det, så jag satt mest inne hela dagen, stickade på en västklänning åt Lillan.

Jag var sugen på ytterliggare shopping, så vad att göra?

Vi stressade iväg till G-K´s i Morjärv där jag fann mig rätt mycket fint att sy av.

Körde sen mot Töre där vi blev bjudna på pizza och lite surr. Framåt nio var vi hemma igen och jag hann sticka färdigt västklänningen och börja på en ny. Så det var våran helg det.


Nu är det vardag och de är här och donar i toan, så får vi se hur lång tid allt detta kommer att ta.


Av Johanna - 20 april 2009 08:42

Skrev just ett långt inlägg om helgens bravader så mitt i allt så är jag inte på Tradera, allt bara försvann! Hu fasiken kunde det bli så?

Jäkla skit!


Nåja kan återberätta lite sen då, då får ni lite bilder oxå på shoppingen;-)

Ovido - Quiz & Flashcards