Alla inlägg den 5 april 2009

Av Johanna - 5 april 2009 19:02

Tröttdag idag, ahr sovit en stund med vart inte piggare av det. Så förvänta er inte mycket mer bloggande idag.

Har ni tråkigt så kan ni beundra bilderna på pixbox:-)

Av Johanna - 5 april 2009 10:20

Och jag är inte ett dugg sliten!

Haha, men det blev relativt tidig hemgång för oss(Jag och Anna), ingen av oss var dålig utan vi har helt enkelt blivit gamla och mossiga...


Som sagt så började vi med en fördrink hos Anna, varmt äppelvin med kanelsmak,supergod!

Och dessutom invigde vi Annas playboyglas med Tequila rose, och coolast var att glasen blinkade!

Vi snofsade till oss, sminkade oss(btw så tog min mejk en timme att lägga!), lockade hår och tog på oss glitterstassen.

Tydligen hade vi nästan likadana klänningar så vi glittrade verkligen ikapp.

När vi var som snyggast så ringde jag efter Älsklingen som kom och hämtade upp gossen som fått leka utan "Min mikäj"  medans vi finade oss.

Så körde han oss till födelsedagspartyt.


Där surrades det, spelades kort, och sjöngs Singstar.

Jag har en vag känsla av att jag sjöng mest :-O

Men det gör ju inget, jag sjunger ju så vackert;-)


Sen for vi ut på Station8, Ingela var nykter så hon körde oss. Sjysst var ju det, för Annas skor vart lite högre ju mer hon drack under kvällen så hon kände att ett byte av skor var lämpligt. Så en snabbsväng hem till henne före vi for ut.

Väl ute dansade vi gärnet, tog oss en drink, och sen började vi snacka om fyllekäk och då var det kört, lika bra att gå och äta med en gång. Så vid ett-tiden lämnade vi stället och drog på Max. Där åt vi och fick sen vänta halva natten på taxin som skulle hämta Anna, ja det kändes så iaf.

När jag kom hem satt Älsklingen och sov i soffan med Lillan utmed sig och det var tänt i hela lägenheten:-)


Min Tequila rose-drink, godig var den!

Ovido - Quiz & Flashcards