Direktlänk till inlägg 3 april 2009

Jag är trött men varför är jag då vaken?

Av Johanna - 3 april 2009 08:34

Ja det kan man ju verkligen fråga sig, hur skönt det vore bara att få somna om en stund, men det går ju alltså inte. Dumt.


Kjolen blev klar igår, men det blev en sommarkjol så jag kommer inte ha den på Lördag. Ska fota och lägga upp en bild på den ikväll så att ni får se.

Måste bara snygga till benen lite grann först;-)


Kjolen blev alltså inte riktigt som jag tänkt mig, men direkt så fattade jag vad jag gjort för fel, så jag får göra ett nytt försök. Nångång så ska det väl ändå lyckas?

Men saken är ju den att det finns bara en tygaffär i stan, men priserna är ju hutlösa. Jag tänker inte köpa tyg och sy en egen kjol när jag kan köpa en för ett bättre pris.

Så bra är jag inte på att sy, nej nog vill man ju komma undan lite billigare då.

Måste verkligen ta mig till G-k´s så jag får mig en massa tyger, nu är det ju så länge sen jag var dit när jag tänker efter så dom kanske iunte ens har klädtyger kvar när jag tänker efter. De har ju mer riktat in sig på gardiner och gardintyg. Nä så får jag inte tänka!

Måste fara dit nästa helg och kolla in noggrant!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards