Direktlänk till inlägg 3 april 2009

PERFEKT! Snöstorm idag?

Av Johanna - 3 april 2009 17:15

Joman tackar, helt underbart!

Jag hann bara gå en snabbsväng runt kvarteret med hunden så var det bara snabbt in och sminka av sig, för allt hade runnit ut. Och sen knalla ner på stan och på systemet åt Anna, och sen hem till henne på kalas.

Skitskoj och fara utan smink, verkligen!

Och inte var det trevligt och gå heller, med tanke på all snö och slask så kändes det verkligen som att jag var på väg halvvägs till Tyskland. Inte såg man nånting där man gick heller, snön vällde in i ögonen så det nästan grumlade igen linserna...

Det tog sin lilla tid, men fram kom jag och snö upp till knäna hade jag.

Det var ju oxå jättetrevligt!


Jamen, där fikade vi godtårta, choklad och hallon var den fylld med och sån där sockerpasta ovanpå så den var även vacker att se på:-).

Riktigt god var den!

Och snygg, fatta att hon är duktig den där Anna:-)

Så vi surrade och surrade och surrade, men när familjen hennes började dyka upp var det dags för oss att börja avlägsna oss. Jag väntade att X:et skulle ringa när som helst och säga att han snart var framme med pojken så det var lika bra att gå hem tänkte jag. Tror jag kollade telefonen fem gånger på vägen hem, men ingen hade ringt. Och nu har jag plöjt upp värste av oredan och han har ännu inte hört av sig!

Nu får han väl ändå lov att komma, han borde ju vart här för länge sen. Längtar och saknar min pojk!



....och mitt i där jag sitter och skriver så ringer han, tre mil härifrån är han så nu är det bäst jag börjar med middag åt pöjken:-)

 
 
Anna E

Anna E

3 april 2009 20:09

tack gumzan :)

Härligt att han är hemma nu ;)

http://prinsessanprinsen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 16 juli 2009 17:42

Jag har nu skapat en ny blogg, då jag inte riktigt är nöjd med denna.   Så kom nu ihåg att ändra under favoriter och på blogglovin innan jag tar bort denna, ni får bara några dagar på er!   http://denjagblev.blogg.se/?tmp=16174202 ...

Av Johanna - 16 juli 2009 15:52

Morsan ringde sent igårkväll och frågade om det gick bra att det kom på besök idag och visst gjorde de det! Så det kom hit på förmiddagen nångång, vi drack kaffe och surrade. Sen gick vi en kortis med hunden, och sen snabbt ner på stan att käka, sush...

Av Johanna - 15 juli 2009 20:54

Kanske inte riktigt men nästan. Bjöd hit Ingela med sina barn på middag idag och tänkte göra GI-pizza. Pizza tycker väl alla barn om? Och joodå visst gjorde de väl de.   Så jag letade fram recept, om började sen, ja eller sent kanske man också kan ut...

Av Johanna - 15 juli 2009 15:34

Har försökt städa nu lite grand, med betoning på försökt. För det blir inget vidare bra resultat när man har en treåring som fördärvar allt man just gjort, som gnäller och tjatar om vartannat och sen blir sur och härjar för att han inte får som han v...

Av Johanna - 15 juli 2009 14:09

Jag har varit på stan just med Anna, jag skulle vela säga att det var trevligt men...det var det ju inte. ...Alltid trevligt och träffa Anna, så det var ju inte det.   Men jag kom på varför jag inte varit på stan på flera veckar när jag väl var där. ...

Ovido - Quiz & Flashcards